Kalendarz prawnika: Brak wydarzeń na dziś

SONDA

Czy udzielasz porad prawnych pro bono?

Telefon internetowy - nowoczesność i tradycja w jednym

Wraz z rozwojem nowoczesnej technologii telefon stacjonarny nie musi się już wcale kojarzyć z minioną epoką, ale stać się funkcjonalnym rozwiązaniem, które ułatwi codzienną pracę firmy. Pomoże Ci w tym takie nowoczesne narzędzie, jakim jest telefon internetowy. Co to jest telefon internetowy i co może Ci zaoferować ta usługa – tego dowiesz się czytając ten artykuł.

Telefon internetowy - nowoczesność i tradycja w jednym

Telefon stacjonarny – likwidować czy nie?

 

Wielu użytkowników sądzi, że telefony stacjonarne to przeżytek i poważnie zastanawia się nad ich likwidacją. W dzisiejszych czasach zdecydowanie częściej wybieramy bowiem telefony komórkowe, które są bardziej mobilne i pozwalają na kontakt z każdego miejsca, w którym aktualnie się znajdujemy. Sytuacja wygląda jednak nieco inaczej w przypadku firm. Wielu przedsiębiorców świadomie nie chce bowiem rezygnować z telefonów stacjonarnych, gdyż taki kontakt do nich posiada zdecydowana większość klientów i w dodatku numer stacjonarny kojarzy się większym zaufaniem i stabilnością firmy.

 

Co to jest telefon internetowy?

 

Najprościej rzecz ujmując, telefon internetowy to urządzenie, które wykorzystuje łącze internetowe do wykonywania i odbierania połączeń głosowych. Dostępne są także modele dodatkowo wyposażone w możliwość rozmów wideo i inne przydatne funkcje. Najpopularniejszym aktualnie rozwiązaniem są telefony VoIP (z j. ang. „Voice over IP”), które podłącza się za pomocą kabla do komputera oraz do routera za pomocą przewodu lub bezprzewodowo z wykorzystaniem Wi-Fi.

 

 

Telefon internetowy w firmie – godny następca telefonów stacjonarnych

 

Telefon internetowy pozwala na zachowanie numeru stacjonarnego, z którego korzysta firma. Dzięki temu, nie ma obaw, że po przejściu z tradycyjnego telefonu stacjonarnego na telefon internetowy stracimy kontakt z naszymi klientami. Nasz numer będzie bowiem cały czas aktywny i da możliwość dodzwonienia się do firmy przez osoby zainteresowane skorzystaniem z naszych usług. Wykorzystanie nowoczesnego telefonu internetowego jest także idealnym rozwiązaniem dla tych osób, które szukają kompromisu między nowoczesnością, a sprawdzonymi tradycyjnymi rozwiązaniami. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że telefony internetowe oferują także znacznie lepszą jakość połączeń głosowych i większą niezawodność od swoich tradycyjnych odpowiedników.

 

Jak założyć w swojej firmie telefon internetowy?

 

Wiesz już, co to jest telefon internetowy, pora więc dowiedzieć się, gdzie można taką usługę wykupić. Usługa telefonii internetowej, podobnie jak stacjonarnej, jest świadczona przez wybranych operatorów. Jeśli zainteresowało Cię, co to jest telefon internetowy - Dzinga dostarcza atrakcyjną ofertę tej usługi. Dodatkowo, zakładając w swojej firmie telefon internetowy, możesz tak skonfigurować swoją ofertę, by telefon był bezpośrednio połączony z Twoim stałym numerem stacjonarnym, oferował funkcję nagrywania rozmów oraz usługę poczty głosowej. Warto także wspomnieć, że koszt telefonii internetowej jest znacznie niższy niż ceny za połączenia za pomocą tradycyjnego aparatu stacjonarnego. Przejście na telefon internetowy pozwoli więc nie tylko unowocześnić Twoją firmę, ale także wygeneruje dodatkowe oszczędności, które będziesz mógł przeznaczyć na realizację innych firmowych celów.


Data: 04.10.2017 18:00
Autor/Źródło: Autor zewnętrzny
Kategoria: Marketing, Zarządzanie
Słowa kluczowe: biznes, telefon internetowy, telefon stacjonarny, nowoczesne technologie

Wasze komentarze Napisz swój komentarz

mickuj: Ten artykół to bardzo nachalna reklama. Jest do zaakceptowania, jesli zostanie oznaczony jako artykół sponsorowany. Czy inne 'legalnews' są na tym samym poziomie?
2017-11-03 07:48:34
® 2011 - 2017 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.