Kalendarz prawnika: Brak wydarzeń na dziś

SONDA

Czy udzielasz porad prawnych pro bono?

Kochański Zięba i Partnerzy wygrywają sprawę dla byłego redaktora naczelnego Fakt.pl

W dniu 1 października 2015 roku Sąd Apelacyjny w Warszawie zmienił wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie ogłoszony w dniu 2 lutego 2015 roku w sprawie z powództwa Marka Falenty przeciwko Michałowi Wodzińskiemu i oddalił powództwo o opublikowanie na portalu fakt.pl sprostowań następujących publikacji prasowych: „Tak żyje kelner od afery taśmowej”, „Tak ”Król węgla” chciał obalić Tuska?”, „Węglowy król: jakie ma haki na premiera?”, „Adwokat Falenty z pluskwą w teczce?”, „Nowa hipoteza: Trio frustratów stoi za taśmami”, „Tak mieszka król węgla od afery taśmowej”.

Kochański Zięba i Partnerzy wygrywają sprawę dla byłego redaktora naczelnego Fakt.pl

 Przedmiotowe publikacje prasowe ukazały się na portalu fakt.pl w dniach 25 czerwca 2014 roku – 8 lipca 2014 roku.

 

Sąd Apelacyjny w Warszawie w pełni podzielił argumentację przedstawioną w apelacji wniesionej w imieniu Pozwanego, dotyczącą przede wszystkim braku legitymacji biernej Michała Wodzińskiego o charakterze pierwotnym. W ustnym uzasadnieniu Sąd Apelacyjny podkreślił, że legitymowany w sprawie o publikację sprostowania jest wyłącznie aktualny redaktor naczelny portalu.

 

Michała Wodzińskiego reprezentowali adwokat Konrad Orlik, Partner oraz adwokat Mateusz Ostrowski z Departamentu Sporów Sądowych i Arbitrażu Kancelarii Kochański Zięba i Partnerzy sp. j.


Data: 06.10.2015 11:00
Autor/Źródło: Kancelaria Kochański Zięba i Partnerzy
Kategoria: Wydarzenia branżowe
Słowa kluczowe: reprezentacja w sądzie, usługi prawne, doradztwo prawne, wyrok sądu
® 2011 - 2017 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.